درامد دلاری آسان

Wiki Article

به همین دلیل افراد بسیاری از سراسر جهان به دنبال خرید عکس‌های منحصربه‌فرد برای مطالب خود هستند.

ارتقاء مهارات و تخصص خود از طریق تحصیلات، دوره‌های آموزشی یا تجربیات حرفه‌ای.

همراه گرامی، خدمات ایرانیکارت برای اتباع خارجی قابل ارائه نیست.

بیشتر بخوانید: آموزش فوت و فن‌های کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

خیر، متاسفانه این مورد امکان‌پذیر نیست؛ شما می‌توانید با اطلاعات پی پال شخص موردنظر و ثبت سفارش شارز اکانت پی پال نسبت به شارژ اکانت مورد نظر اقدام نمایید.

در عرض ۱ الی ۲ روز کاری درآمد خود را به صورت ریالی دریافت کنید.

با اکانت‌های دیگری که در زمینه‌های مشترک با شما کار می‌کنند، همکاری داشته باشید.

ساده ترین مدل درآمد دلاری کسب درآمد با مدل دراپ است. ایردراپ‌ها در واقع ارزهای دیجیتال رایگانی هستند که برای افزایش آگاهی میان کاربران جهان توزیع می‌شوند.

تبلیغ بازی و کنسول های بازی: کسب درامد بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است. یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه ی آن می باشد. زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شدید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید؛ به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد های بالا دست پیدا خواهید کرد.

فروش راهنمای بازی: یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های درآمد دلاری با گوشی حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند.

پیگیری پیشرفت‌ها و ارزیابی نتایج به منظور بهبود مستمر و اصلاح برنامه.

یوتیوب یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید با تولید محتوا در آن کسب درآمد کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید.

توجه داشته باشید که تسویه ریالی طی ۱ الی ۲ روز کاری پس از واریز مبلغ به حساب مجموعه، به نرخ روز محاسبه شده و انجام می‌گردد.

حداقل و حداکثر درآمدی که نقد می‌کنید چقدر است؟ از مبلغ ۲۰ الی ۵۰۰۰ دلار، یورو یا پوند در هر مرحله می‌توانیم دریافت کنیم. مبالغ بالای ۵۰۰۰ دلار هم محدودیتی ندارد زیرا در چند مرحله دریافت می‌شود.

Report this wiki page